جنگ با خواننده ها
 
کلبه ی سرگرمی
طنز،علمی،جالب،دیدنی،سرگرمی،آموزشی،دانستنی...
شنبه 23 شهريور 1392برچسب:جوک,طنز,جالب,تفریح,سرگرمی,خندهدار, :: 1:25 ::  نويسنده : امیر حسین


فکر کن جنگ بشه...

بعد با خواننده ها بریم به جنگ دشمن......


علیشمس: بده اون کلاشینکوفُ دست علیشمس کُپلیِ موی فُکلی...


یاس: من کسی نیستم با این تیرا دردم بگیره ولی

این زخمیارو کی میخواد گردن بگیره.....


سیاوش قمیشی؛من فقط عاشق اینم تو رو توی جبهه

ببینم ،اونقدر زنده بمونم تا جنازتو ببینم......


ساسی مانکن: نارنجکا کوووووجا اَن؟ دنباله دامنِ کوتاهن...


هیچکس: میخوام برم تانکا بالا بالاتر یاسر یاسر مرکز با ما تا ابد...


تهی: کـُلتِ من گم شده و دنبال یک خشابه...


زدبازی:جبهه مال منه جبهه مال منه.....


تتلو : OoOoOoOoOoOoOOO­ ­ooOOoo






نظرات شما عزیزان:

danial
ساعت13:41---25 شهريور 1392
بابا دمت گرم. خیلی باحال بود به وبلاگ منم سر بزن.
پاسخ:مخلصیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید سعی میکنم هر اطلاعات سرگرم کننده طنز جالب و مفیدی در اختیار داشته باشم در وبلاگم بگذارم
آخرین مطالب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 9
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 1474
بازدید کل : 49260
تعداد مطالب : 188
تعداد نظرات : 112
تعداد آنلاین : 1